Thailand was looovely !!!

Ett par veckor har spenderats på den Thailänska kusten, rättare sagt på ön Koh Tao, en fantastisk liten ö !!!
Har solat, badat och ätit sååå god thai mat.

 

Jag snorklade för första gången EVER, det var jättekul och så fick jag bemöta mina två största rädslor, djupt vatten och HAJAR =S .... det var snälla hajar som inte kände lukten av blodet på min fot efter en incident med ett korallrev, så jag var nöjd och kom undan med livet i behåll =)
Men jag är sååå tacksam för kära A som orkade med min lilla hand som febrilt letade efter hans rygg då och då när mina nerver spelade mig ett spratt och jag behövde lite moraliskt stöd av min självsäkra man ♥

 

Mer bilder kommer inom kort =)

 


Kommentarer
Anonym säger:

Nice :) Pusss

2012-02-09 | 15:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback