Sicken bra dag :)

Efter att ha legat stilla i flera dagar har jag äntligen kunnat jobba idag !
Hade en riktigt bra dag på kontoret, fick mycket gjort ja till och med det jag hade tänkt mig idag :)
Efter jobbet stack jag till Tornby en snabbis och inhandlade en ny badrumsmatta och ett nytt duschdraperi + två jättefina ljuslycktor och se så fint och fräsch badrum man kan få för en riktigt billig peng !!
Bör påpeka att innan hade jag ett limegrönt duschdraperi som inte längre var limegrönt utan bara en konstig grön (efter att ha blivit tvättad för många gånger) med hårfärg på och mattan var biege med även den ...hårfärg på, spillde lite sist jag färgade håret ;)


Kommentarer
Johanna säger:

Vad fint det blev! Kul med lite nytt! :)

2012-03-02 | 10:33:29
Bloggadress: http://blogg.mama.nu/hojan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback