My girls <3

Idag efter jobbet var jag på stan och REA shoppade med mina tre underbara tjejer,
nej nej nej inte döttrar ! .... finns inget som ens liknar döttrar i mitt liv,
skulle i så fall vara mina två katter ....
Min kära sis och hennes dotter och så en tjej som jag i stort sett räknar som en syster,
den lillasyster jag aldrig haft.
Vi har alltid så roligt när vi umgås, bara skratt och inga sura miner där inte...
Efter shoppingen var vi ju tvugna att ha något stärkande i oss ..... f i k a  på stan, jag ÄLSKAR att fika på stan. Det är bara en sån mysig miljö, sorl från de andra gästerna,
dofterna åhhh dofterna, nybakat och kaffe samtidigt .... hur kan man inte tycka om det !?!?

Jag var pratsugen när jag kom hem och ringde A, han lät upptagen och inte särskilt pratglad ... inte mot mig iaf, fullt förståligt då han var på stan med vänner och tog en öl,
vem har tid att prata med en pratsugen flickvän då ; )


Lite tänkvärda ord jag såg på facebook idag ... vem vet i morron kanske det är för sent
att berätta det du tänker på precis nu ....... spit it out !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback