Inte rätt dag för Tornby ...

Igår var jag ute på Tornby och skulle hitta något att ha på mig på nyår, INTE rätt dag att vistas där =S
Det var massor av bilar på parkeringen och ingen av dom visste var de skulle ta vägen,
ett virr varr av bilar var det, men jag som kör så klockrent ; ) ... hittade en parkering på stört och så var jag inne i köpcentrumet på 2 röda =)

Började mitt sökande på HM, fick tag i 7 svarta klänningar som jag tyckte såg hyfsade ut och såååå in i provhytten och av med stövlar, jacka, kofta  mm mm mm. Det slutade med den som jag tyckte var finast när jag tittade på dom i butiken från början ... MEN, fanns ej i min storlek. Så efter en snabbvisit på IKEA med sikte på ljusavdelningen så bar det sen av mot stan för ett storleksbyte på HM inne i stan.

-Åhhh änligen borta fr Tornby, tänkte jag när jag klev innanför porten hemma hos A. Efter en snabbkaffe och ett par pepparkakor kläcker han att - Vi ska till Tornby ......WHAT tänker jag, men jag bara grymtar lite åt honom och ställer snällt upp på att åka till Tornby igen. Och ska jag vara ärlig ?!?! .... det var inte så farligt där ute framåt 19 tiden ; )

Ett par klackar jag INTE kunde motstå som jag hittade på REA <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback