Bloggar .....igen

Jaha ja, då var man här igen. Hade en blogg för något år sen men nu ska jag ta ett seriöst tag i detta.
Utseendet kommer att variera, det kan jag nästan lova till 100 % tills jag vet vart denna bloggen tar vägen ...
Min nära vän inspirerade mig denna gång, hon går i väntans tider och har börjat blogga.
Min väntans tider får vänta, det kan vara bra att åtminstonde vara sambo vid detta tillfälle men blogga kan man ju göra iaf =D

Jag har precis börjat nytt jobb vilket jag trivs vääääldigt bra med och kommer trivas mer och mer med ju längre tiden går och jag kommer in i det kan jag tänka mig.

A och jag har nu varit ihop lite mer än ett år...det tog oss ca ett år först att komma fram till att det var
han och jag ; )
I år firade vi julafton ihop, paket på sängen och tomtegrötfrukost efter det. Sen bar det iväg till min mamma för en promenad och julfika för att på kvällen spendera den med hans familj, julbord och klappar, mys !!!

Min syster ( läs tvillingsyster ) tog sin lilla familj med pick och pack och drog till huvudstaden för julfirande... vilket blev vår absolut första julafton på 30 år ifrån varandra men jag är inte bitter för det. Jag fick min beskärda del av min underbara sis kvällen innan jul <3


Återkommer inom kort med nya uppdateringar i mitt liv

XOXO ; )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback